Forum Koła Naukowego ZARZĄDZANIE
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
KONKURSY
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
WITAM
----------------
j.w.
REGULAMIN FORUM
AKTUALNOŚCI
----------------
KOŁOWE-OGÓLNE
KONFERENCJE
KONKURSY
PRACA, STAŻ, PRAKTYKA
STYPENDIA
TYGRYSY
----------------
TYGRYSY 2007
TYGRYSY 2008
TYGRYSY 2009
OBOZY NAUKOWO-DYDAKTYCZNE
----------------
2006/2007
2007/2008
2008/2009
PUB
----------------
WYDARZENIA,FAKTY,POLITYKA
HYDEPARK
----------------
PROPOZYCJE
PO GODZINACH
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
nutka
Wysłany: Czw 18:52, 25 Paź 2007
Temat postu: Marketing, reklama, PR - razem czy osobno?
Czy da się budować silny wizerunek marki bez współdziałania między HR, marketingiem i PR? A może zintegrowanie działań w wymienionych obszarach jest dobrym sposobem na wyróżnienie marki i wzmocnienie jej pozycji na rynku? Wypowiedz się!
Z okazji zbliżającej się konferencji „Marketing, PR i HR. Łamanie dystansu. Dobra współpraca” serwis kariera.com.pl wraz z Wydawnictwem Marketing w Praktyce, portalem medialine.pl oraz fundatorami nagród, zaprasza do udziału w konkursie na artykuł. Najlepsze prace zostaną opublikowane, 3 laureatów otrzyma ciekawe nagrody, a wszyscy uczestnicy otrzymają nagrody pocieszenia (kalendarze ścienne oraz okazowe egzemplarze Marketingu w Praktyce).
Temat artykułu:
Czy współpraca pomiędzy marketingiem, PR, HR jest ważna? Dlaczego? I w jakich obszarach?
W konkursie może wziąć udział każdy. Do 5 listopada pod adresem redakcja[at]kariera.com.pl czekamy na prace spełniające poniższe kryteria:
* Długość: max. 10 tysięcy, min. 3 tysiące znaków
* Temat: Czy współpraca pomiędzy marketingiem, PR, HR jest ważna? Dlaczego? I w jakich obszarach?
* Przestrzeganie tematyki prac – w przypadku ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt mailowy redakcja[at]kariera.com.pl lub telefoniczny 012-267-89-00
* Spójność pracy – praca logicznie zbudowana, z zachowaniem zasady spójności tematycznej
* Forma pracy – nie ma określonej formy, jaką praca ma przyjąć, ważne jest by przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii.
Nagrody w konkursie:
Zwycięzca zgarnie kwartalną prenumeratą elektroniczną Marketingu w Praktyce, pendrive, książkę Ken Blanchard, Susan Flower, Laurencje Hawkins – „Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą”, Wydawnictwo One Press .
Za drugie miejsce przypada multimedialny CD-ROM „Wielki Słownik Angielsko-Polski Polsko-Angielski” firmy Techland, książka Lynn Williams „Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic” Wydawnictwo One Press oraz limitowana gra na płycie „Karma Coli Frodo”, która zwyciężyła w konkursie Coca-Cola szafa Game Program.
Za trzecie miejsce przypada multimedialny PC CD-ROM „Angielski w pracy” firmy Edgard oraz książka Anny Owczarz „Jak wykorzystać Internet w poszukiwaniu pracy?” Wydawnictwo One Press .
Ewentualna nagroda niespodzianka dla pracy szczególnie wyróżniającej się.
Więcej na stronie
http://www.kariera.com.pl/index.php?gm=7&lm=&lms=&wi=1920&st=1
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin