nutka |
Wysłany: Czw 18:52, 25 Paź 2007 Temat postu: Marketing, reklama, PR - razem czy osobno? |
|
Czy da się budować silny wizerunek marki bez współdziałania między HR, marketingiem i PR? A może zintegrowanie działań w wymienionych obszarach jest dobrym sposobem na wyróżnienie marki i wzmocnienie jej pozycji na rynku? Wypowiedz się!
Z okazji zbliżającej się konferencji „Marketing, PR i HR. Łamanie dystansu. Dobra współpraca” serwis kariera.com.pl wraz z Wydawnictwem Marketing w Praktyce, portalem medialine.pl oraz fundatorami nagród, zaprasza do udziału w konkursie na artykuł. Najlepsze prace zostaną opublikowane, 3 laureatów otrzyma ciekawe nagrody, a wszyscy uczestnicy otrzymają nagrody pocieszenia (kalendarze ścienne oraz okazowe egzemplarze Marketingu w Praktyce).
Temat artykułu: Czy współpraca pomiędzy marketingiem, PR, HR jest ważna? Dlaczego? I w jakich obszarach?
W konkursie może wziąć udział każdy. Do 5 listopada pod adresem redakcja[at]kariera.com.pl czekamy na prace spełniające poniższe kryteria:
* Długość: max. 10 tysięcy, min. 3 tysiące znaków
* Temat: Czy współpraca pomiędzy marketingiem, PR, HR jest ważna? Dlaczego? I w jakich obszarach?
* Przestrzeganie tematyki prac – w przypadku ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt mailowy redakcja[at]kariera.com.pl lub telefoniczny 012-267-89-00
* Spójność pracy – praca logicznie zbudowana, z zachowaniem zasady spójności tematycznej
* Forma pracy – nie ma określonej formy, jaką praca ma przyjąć, ważne jest by przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii.
Nagrody w konkursie:
Zwycięzca zgarnie kwartalną prenumeratą elektroniczną Marketingu w Praktyce, pendrive, książkę Ken Blanchard, Susan Flower, Laurencje Hawkins – „Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą”, Wydawnictwo One Press .
Za drugie miejsce przypada multimedialny CD-ROM „Wielki Słownik Angielsko-Polski Polsko-Angielski” firmy Techland, książka Lynn Williams „Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic” Wydawnictwo One Press oraz limitowana gra na płycie „Karma Coli Frodo”, która zwyciężyła w konkursie Coca-Cola szafa Game Program.
Za trzecie miejsce przypada multimedialny PC CD-ROM „Angielski w pracy” firmy Edgard oraz książka Anny Owczarz „Jak wykorzystać Internet w poszukiwaniu pracy?” Wydawnictwo One Press .
Ewentualna nagroda niespodzianka dla pracy szczególnie wyróżniającej się.
Więcej na stronie http://www.kariera.com.pl/index.php?gm=7&lm=&lms=&wi=1920&st=1 |
|